Hakkımızda – Gökyüzü Koleji | Özel Okul | Anaokulu | Kolej | Fen Lisesi

Tarihçe

Gökyüzü Koleji ve Eğitim Kurumları A.Ş.nin kuruluş hikayesi, 1997 yılında eğitimci, akademisyen ve sanatçı bir kişiliğe sahip olan Dr. Hüseyin Emin ÖZTÜRK öncülüğünde; Rasim ÜNAL, Hayrullah ÜNAL, Süleyman ÇOLAK ve Ali KANGALLI’dan oluşan beş müteşebbisin Maltepe ve İstanbul’da örnek gösterilecek bir özel okul kurma hayali ve ideali çevresinde toplanmasıyla başlar.
İsmini çocukların koyduğu tek okul olan Gökyüzü İlköğretim Okulu, kısa sürede özel okullar arasında hak ettiği yerini alıp, 1999-2000 yılında ilk mezunlarını verdi.

2000 yılında Gökyüzü Koleji,
2008 yılında Gökyüzü Fen Lisesi,
2010 yılında Maltepe Gökyüzü Anaokulu,
2011 yılında Adatepe Gökyüzü Anaokulu,
2014 yılında Pendik Gökyüzü Anaokullarını da
bünyesine katarak eğitim sektöründe büyük adımlarla ilerlemeye devam etti.

Gökyüzü Eğitim Kurumları; 2008 yılına gelindiğinde ise Maltepe-Esenkent’te , 4500 metre kare arsa üzerine, artık medyada “üniversite gibi kolej kampüsü” diye anılmaya başlanan , depreme dayanıklı, 49 dersliği, bilim laboratuarları, Yetenek Araştırma Merkezi, Duygu Eğitim Merkezi, akıllı sınıfları, çağdaş kütüphanesi, adalar manzaralı yemekhanesi, yüzme havuzu, kapalı spor salonu, çok amaçlı salonu, açık futbol, voleybol ve basketbol sahaları, çocuk oyun parkı, açık hava sınıfı ve yeşil alanları ile içinde bulunduğumuz bu modern eğitim yerleşkesini inşa etti ve günümüze dek geldi.

Misyonumuz

Gökyüzü Eğitim Yöneticileri ve öğretmenleri, aile odaklı – çocuk merkezli eğitim anlayışını benimser. Öğrencileri kabiliyetlerine göre eğitip, çağın ötesine hazırlar. Kendisi ve çevresiyle barışık olup, başarıyı ekip çalışmasında görür. 

Vizyonumuz

Bedenen, ruhen sağlıklı; sevecen ve mutlu, hür düşünceli; kendisine ve topluma faydalı, kabiliyetleri gelişmiş, bilginin güç olduğunu önemsemiş, milli değerleri benimsemiş, "İYİ İNSAN” olmayı hedeflemiş öğrencilerin eğitim gördüğü ekol olmuş bir eğitim kurumu olmak.

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Her öğrenciyi temiz bir fıtratla dünyaya gelmiş olarak görür. 
  • Her öğrencinin insanlığa getirdiği bir mesaj olduğuna inanır.
  • Her öğrencinin zihinsel ve duygusal gelişiminin dengeli olarak birlikte geliştirilmesini esas alır.
  • Öğrencinin başarısında aile odaklı ve çocuk merkezli bir anlayışı benimser. «Verin çocuklarınızı eğitelim» anlayışı yerine,
    «gelin çocuklarınızı birlikte eğitelim» anlayışını benimser.
  • Eğitim öğretim kurumunun, çağdaş, çocuğun sevdiği, yeteneklerini sergileyebileceği, güvenli ve huzurlu mekanlar olmasını hedefler.
  • Eğitim ve öğretimde asıl unsurun öğretmen olduğu bilinciyle, akademik kadroyu oluştururken branşlarının en iyilerini istihdam eder.
  • Başarının ekip ruhunda olduğunu bilerek ,eğitim yöneticilerinin, öğrenciler, veliler ve öğretmenler arasında güçlü bir iletişimin olmasına inanır.
 

DEĞERLERİMİZ

5E Değeri

Etik Olma (Doğruluk, iş ahlakı, sosyal sorumluluk, şeffaflık)
Ekonomik Olma (Etkinlik ve verimlilik, işbirliği, sinerji, yenilikçilik - innovasyon)
Estetik Olma (Güzelliklerden ilham alma, yansıtma ve insani değerlerle uyum, öğrenme odaklılık)
Ekolojik Olma (İnsana, topluma ve çevreye saygı, kültürel çeşitliliğe duyarlılık, proaktif olma)
Ergonomik Olma (İnsan yapısına her yönüyle uyumluluk, katılımcı yönetim, sonuç odaklılık)

 

ÖĞRETMEN NİTELİĞİMİZ

Gökyüzü Eğitim Kurumları çalışanlarının nitelikleri:
Sevecen
Ekip Çalışmasına Yatkın,
Vefalı
Girişimci
İletişimi güçlü

 

HEDEFLERİMİZ

Her kademedeki öğrencilerimizin kendi düzeylerinde;
Özgüvenli
Sevgi Dolu
Yetenekli
Duyarlı
Saygılı
Başarılı
İyi insan
olarak yetişmelerini sağlamaktır.

Gökyüzü Eğitim Kurumları Kilometre Taşları